Techniczne spięcie kanałów komunikacji

Techniczne spięcie kanałów – czyli wszystko co trzeba ustawić, aby zarządzać reklamami oraz śledzić jak przekładają się na ruch i zakupy w Twojej witrynie. Bez dobrej konfiguracji nie dowiemy się czy kampania jest skuteczna, nie zaprojektujemy konwersji i nie skonfigurujemy remarketingu.

Techniczne spięcie kanałów to budowa łączności pomiędzy reklamami Facebook i Google Ads, a stroną www Twojej firmy.

Techniczne spięcie kanałów jest niezbędne, jeżeli sprzedajesz przez stronę www lub zbierasz leady (kontakty do klientów) i chcesz:

  • przygotować się do uruchomienia działań płatnych na Facebooku lub w Google
  • upewnić się, że wszystko jest poprawnie skonfigurowane
  • poprawić to, co nie działa jak powinno (np. źle wpięty pixel)

Techniczne spięcie kanałów obejmuje (w zależności od potrzeby):

  • sprawdzenie poprawności spięcia strony www z Google Analytics i z Facebook
  • wygenerowanie i przesłanie do wpięcia w witrynę:
    • Pixela Facebooka
    • Google Analytics Tracking Code
    • Pixel Google
  • założenie:
    • Business Managera na Facebook
    • konta Google Ads
  • podpięcie metody płatności (w formie wskazówek)
  • dodatkowo: stworzenie podstawowych konwersji standardowych/niestandardowych i “zdarzeń” (np. zapis na newsletter)

Tę usługę wykonuję we współpracy ze swoim zaufanym podwykonawcą.

INTERESUJE CIĘ WSPÓŁPRACA?

Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Produkt trzeba sprzedać

Fundamenty są najważniejsze. Bez tego nie ruszysz

Nie pytasz swoich klientów – tracisz

Jak komunikuje się Twoja branża i co warto wyciągnąć dla siebie

Działasz – tylko ważne czy w dobrym kierunku

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs

Jak zrobić, żeby się nie narobić

Służę pomysłem

Budujemy centrum dowodzenia

Gdy poszukujesz kierunku dalszych działań