Twój biznes nie działa w próżni. Każdy ma konkurencję.
Co zyskasz dzięki Analizie konkurencji:
Jak rozumiem “konkurencję”:
Jak przebiega Analiza konkurencji:
Co zyskasz dzięki budowie podstaw oferty:
zestawienie Twoich założeń biznesowych z moim doświadczeniem w promocji online
uporządkowanie tego, co jest potrzebne, aby działania marketingowe miały sens
podstawy do własnej, wyróżniającej strategii komunikacji online
wiedzę o potrzebach Twoich potencjalnych klientów (dotyczy wariantu z ankietą)
lepsze dotarcie do odbiorców – skoncentrowanie działań na najbardziej obiecujących i możliwych do namierzenia grupach docelowych
Dzięki analizie konkurencji, poznajemy, że choć usługa firmy jest specyficzna, to kilka innych marek kieruje oferty do osób z tymi samymi potrzebami. Analizujemy ich sposób promowania, szukając przestrzeni do wyróżnienia własnej komunikacji. W kolejnym kroku układamy kampanię w taki sposób, by mocniej wyróżnić ją od rozwiązań konkurencji.
Analiza konkurencji pokazała, które cechy oferty są już mocno podkreślane przez konkurentów aktywnych na Facebooku i Instagramie. Zestawiłam akcje, które są powszechne i nadużywane oraz te, które są warte do zrobienia po swojemu. To dało nam przestrzeń do wyboru mniej eksploatowanych i bardziej oryginalnych wyróżników do promocji
Napisz do mnie – dopasujemy ją do Twoich potrzeb