Budowa podstaw oferty

Zbudujemy solidne podstawy do promowania Twojego biznesu online. Określenie misji, produktu i grup docelowych pozwoli Ci skutecznie docierać do potencjalnych klientów. Ten zestaw to reklamowy niezbędnik.

Budowa podstaw oferty jest dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • wypracować solidne podstawy do promowania biznesu
  • przyjąć model, który będzie dopasowany do działań online
  • skonsultować i doprecyzować założenia sprzedaży
  • znaleźć personę, czyli określić grupę docelową
  • potwierdzić swoje założenia zanim zainwestujesz w kampanię reklamową

Podstawy oferty zbudujemy precyzując te obszary:

  • misja – rola jaką chcesz pełnić, wartości które chcesz dostarczać klientom.
  • wizja – jak firma ma wyglądać za kilka lat. Do czego i w jaki sposób dążysz.
  • produkt – sprecyzowanie Twojej oferty. Określenie na jakie potrzeby odpowiada i jakie korzyści niesie. Zdefiniowanie przewag konkurencyjnych.
  • klient – budowa persony (lub kilku person), czyli określenie cech i potrzeb potencjalnego odbiorcy

Co zyskasz dzięki budowie podstaw oferty:

  • zestawienie Twoich założeń biznesowych z moim doświadczeniem w promocji online

  • uporządkowanie tego, co jest potrzebne, aby działania marketingowe miały sens

  • podstawy do własnej, wyróżniającej strategii komunikacji online

  • wiedzę o potrzebach Twoich potencjalnych klientów (dotyczy wariantu z ankietą)

  • lepsze dotarcie do odbiorców – skoncentrowanie działań na najbardziej obiecujących i możliwych do namierzenia grupach docelowych

Jak przebiega budowa podstaw oferty:

  • jeśli Twój biznes jest już w sieci, to przeglądam działania Twojej marki

  • w pierwszej rozmowie telefonicznej opowiadasz o założeniach swojego biznesu oraz o trudnościach z jakimi się mierzysz (30 min.)

  • pracujemy z trzema modułami:

    • misja i wizja firmy

    • produkt

    • klient

  • przekazuję Ci kolejno trzy zestaw zadań, które pozwolą wypracować własne odpowiedzi

  • rekomenduję podparcie się prostym badaniem rynku, żeby poznać potrzeby potencjalnych klientów: ułożę i skonfiguruję ankietę on-line oraz przeanalizuję wyniki. Po Twojej stronie będzie dystrybucja linków do ankiety (podpowiem Ci, gdzie je umieścić). 

  • każdy moduł omawiamy podczas 45-minutowej rozmowy (łącznie 3×45 min), w których:

    • omawiamy odpowiedzi na zadania

    • doradzam na co zwrócić uwagę 

    • pomagam doszlifować ostateczne wersje

  • gdy konsultacje mamy już za sobą, omawiamy kolejne możliwe kroki

INTERESUJE CIĘ WSPÓŁPRACA?

Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Jak komunikuje się Twoja branża i co warto wyciągnąć dla siebie

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs