O NAS

Od 2019 roku firmę Marketingowe Inspiracje prowadzimy we dwoje: Paulina Błajet-Charkiewicz & Jan Charkiewicz.

W naszym biznesie łączymy umiejętności z marketingu, strategii i research-u. Wykorzystujemy doświadczenia z pracy w agencji marketingowej, korporacji oraz z freelance-u.

Pracujemy ze startującymi biznesami oraz z firmami o dłuższej obecności na rynku. Pomagamy budować strategięreklamować biznes: od pierwszych kroków promocji w sieci, po złożone kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.

Wspieramy biznesy z różnych branż, m.in. szkolenia, coaching, edukacja, beauty, zdrowie, fashion (w tym działające na rynkach premium). A w portfolio doświadczeń mamy też działania dla: farmaceutyki, telekomunikacji, gamingu i FMCG.

Wyróżnia nas to, że na pierwszym miejscu stawiamy perspektywę odbiorcy, czyli przyszłego klienta Twoich produktów / usług. I przez ten filtr przepuszczamy wszystkie porady, każdy plan i jego realizację.

Mocno stawiamy na współpracę i przejrzystość działań. Zachęcamy do testowania rozwiązań, bo z tego powstaje skuteczny marketing.

Z przedsiębiorcami współpracujemy długoterminowo, lub przy pojedynczych kampaniach, oraz udzielamy konsultacji.

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się na inspirujący Newsletter.
Tu dowiesz się jak skutecznie działać online.

Jak się z nami pracuje? Poznaj niektóre z naszych talentów wg. Testu Gallupa® (CliftonStrengths), jakimi napędzamy Marketingowe Inspiracje:

Paulina:

  • Strateg (Strategic®) – pomagam sprecyzować cel i określam do niego konkretny plan działań. Z chaosu tworzę ład i porządek. Jasno wyznaczam co, kto i kiedy – pomaga mi w tym Asana.
  • Uczenie się (Learner®) – stale poszerzam wiedzę, a zdobywanie kolejnych umiejętności to dla mnie przyjemność. Oprócz marketingu rozwijam się też w psychologii, grafice komputerowej, copywritingu, a ostatnio… uczę się chińskiego. Zbieram marketingowe inspiracje z różnych branż i potrafię zaadaptować je do Twojego biznesu.
  • Indywidualizacja (Individualization®) – w biznesie ta cecha pozwala mi wychwycić atuty i przewagi rynkowe Twojego biznesu. Umiem znaleźć to, co będzie najcenniejsze dla odbiorców. Na tym buduję propozycję działań skrojoną idealnie dla Ciebie.

 

Janek:

  • Maksymalista (Maximizer®) – skupiam się na mocnych stronach i szukam sposobów by je doskonalić. Gdy kampania przynosi dobry wynik, to na pewno znajdę jeszcze trzy rzeczy, które warto ulepszyć by zwiększyć zyski.
  • Strateg (Strategic®) – dbam, by w natłoku zadań, wszystkie działania prowadziły do celu. Określam scenariusze, które mogą się wydarzyć i uprzedzam na co się przygotować. Pomagam utrzymać Twój biznes na wyznaczonym kierunku.

  • Elastyczność (Adaptability®) – w pracy zespołowej potrafię przyjąć różne role. Łatwo znajduję nowe sposoby działania, a niespodziewane zmiany w projekcie nie zbijają mnie z tropu. Ten talent powoduje, że nie panikuję, a dopasowuję się do sytuacji i szukam nowych rozwiązań.
 

BLOG

Co musisz wiedzieć o swoim kliencie?

Jest kilka podstawowych pytań, od których zaczynam, gdy ustawiam reklamy lub buduję strategię komunikacji firmy. To pytania o profil klienta. Podpowiem Ci, jak dobrze określić grupę docelową i dlaczego „komu sprzedać?” to źle postawione pytanie.

czytaj dalej >
Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto?  I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:✅ nowych treści (postów, video) ✅ nowych produktówA potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna! ‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach) 💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️@marketingowe_inspiracje@marketingowe_inspiracje @marketingowe_inspiracje

Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto? I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?

8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣
Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.

No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:
✅ nowych treści (postów, video)
✅ nowych produktów

A potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲

Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.

Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.

Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.

Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️

I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑

Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna!

‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!

🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:
20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach)

💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?

Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
...

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą..🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta..💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz. ☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik..Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba1️⃣ wytrwałości2️⃣ dobrego produktu3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców4️⃣ konsekwencji5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości.🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie..😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje .Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪.To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻.#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna  #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą.
.
🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta.
.
💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz.
☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik.
.
Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba
1️⃣ wytrwałości
2️⃣ dobrego produktu
3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców
4️⃣ konsekwencji
5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości
.
🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie.
.
😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
.
Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪
.
To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻
.
#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja
...

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!.I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️.Teraz pomyśl:1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz? 4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?.No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯.To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???.Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:A) domyślić sięB) czytać wszystkie jego treściC) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach.❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi....➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces..I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej.Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀.Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️.#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!
.
I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️
.
Teraz pomyśl:
1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?
2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?
3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz?
4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?
5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?
6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?
7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?
8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?
.
No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯
.
To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???
.
Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:
A) domyślić się
B) czytać wszystkie jego treści
C) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach
.
❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi...
.
➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces.
.
I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej
.
Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀
.
Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️
.
#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista
...

Robisz tu posty i relacje czy prowadzisz biznes?? 😲 .Jeśli robisz posty, Twój dzień wygląda zapewne tak:🔸️ Siadasz i myślisz... kurde muszę coś wrzucić, jakiś post, jakieś stories nagrać... 🔸️ Przepadasz na godzinkę, skrolując posty innych i zastanawiając się co wrzucić.🔸️ Kończysz z przypadkowym zdjęciem z galerii (ale na pewno wybrałeś takie, na którym wyglądasz dobrze 😃) albo stories o kawce, śniadaniu, innym randomowym momencie z dnia....I tak biznes się kręci! lub raczej NIE...🛑 STOP! Kubeł zimnej wody i zerknij jak wygląda Twój dzień w tej aplikacji, gdy robisz tu biznes..🔹️ Otwierasz swój kalendarz marketingowy (papierowy lub online, zdecydowanie lepiej nie z głowy).🔹️ Patrzysz jaki projekt realizujesz i jakie treści masz przygotowane na dziś.🔹️ Publikujesz..What?! A gdzie tu miejsce na spontaniczność... jest - między zaplanowanym projektami i treściami 😍.💰 i tak prowadzi się biznes w internecie - z planem, który wspiera Twoje cele biznesowe..Jak stworzyć taki plan? O tym następnym razem! 🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz przegapić @marketingowe_inspiracje.To teraz tak z ręką na sercu - robisz tu  tylko posty i stories czy biznes? 🤨.#marketingoweinspiracje #biznesoweinspiracje #biznesnainstagramie #KursWildRocks #KursWRdzień4 #KursWRdzień1 #KursWRdzień2 #dziewczynykfs #kobietykfs #czwartek #markaosobista #mojbiznes #kobiecybiznes #nattylooker #planerpełenczasu #paniswojegoczasu #kobietawbiznesie #mojafirma #biznesonline #balkoning #balkonwbloku #bizneskobiecymokiem #wskazówki #inspiracjanadziś #girlbosspl #firmarodzinna #porannakawa #planowanie #bulletjournalpolska #dżunglove

Robisz tu posty i relacje czy prowadzisz biznes?? 😲
.
Jeśli robisz posty, Twój dzień wygląda zapewne tak:
🔸️ Siadasz i myślisz... kurde muszę coś wrzucić, jakiś post, jakieś stories nagrać...
🔸️ Przepadasz na godzinkę, skrolując posty innych i zastanawiając się co wrzucić.
🔸️ Kończysz z przypadkowym zdjęciem z galerii (ale na pewno wybrałeś takie, na którym wyglądasz dobrze 😃) albo stories o kawce, śniadaniu, innym randomowym momencie z dnia...
.
I tak biznes się kręci! lub raczej NIE...
🛑 STOP! Kubeł zimnej wody i zerknij jak wygląda Twój dzień w tej aplikacji, gdy robisz tu biznes.
.
🔹️ Otwierasz swój kalendarz marketingowy (papierowy lub online, zdecydowanie lepiej nie z głowy).
🔹️ Patrzysz jaki projekt realizujesz i jakie treści masz przygotowane na dziś.
🔹️ Publikujesz.
.
What?! A gdzie tu miejsce na spontaniczność... jest - między zaplanowanym projektami i treściami 😍
.
💰 i tak prowadzi się biznes w internecie - z planem, który wspiera Twoje cele biznesowe.
.
Jak stworzyć taki plan? O tym następnym razem!
🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz przegapić @marketingowe_inspiracje
.
To teraz tak z ręką na sercu - robisz tu tylko posty i stories czy biznes? 🤨
.
#marketingoweinspiracje #biznesoweinspiracje #biznesnainstagramie #KursWildRocks #KursWRdzień4 #KursWRdzień1 #KursWRdzień2 #dziewczynykfs #kobietykfs #czwartek #markaosobista #mojbiznes #kobiecybiznes #nattylooker #planerpełenczasu #paniswojegoczasu #kobietawbiznesie #mojafirma #biznesonline #balkoning #balkonwbloku #bizneskobiecymokiem #wskazówki #inspiracjanadziś #girlbosspl #firmarodzinna #porannakawa #planowanie #bulletjournalpolska #dżunglove
...

Opinie

Kasia Olichwier-Bendig
Kasia Olichwier-Bendigkasiaolichwier.pl | Supreme Centrum Edukacyjne
Czytaj więcej
Po miesiącu czarowania Pauliny moja lista subskrybentów wzrosła z 320 osób do 3794 ! 🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz marnować czasu i energii na tworzenie reklam samodzielnie, a wolisz ten czas poświęcić na to, na czym się znasz (kreowanie swoich produktów) 🤩😍 bierz Paulinę. Polecam goooorąco ❤
Natalia Kwiatkowska
Natalia KwiatkowskaPsycholog | Certyfikowany Trener Mocnych Stron Instytutu Gallupa
Czytaj więcej
W dobie tak ekspresowo zmieniających się algorytmów i zasad, jak działają reklamy, Paulina wchodzi cała na biało - jasno i zrozumiale tłumaczy, co i jak.
Julia Turczyńska-Stanoszek
Julia Turczyńska-Stanoszekarchitekt, właściciel JTStudio Biuro architektoniczne
Czytaj więcej
Korzystałam z usług Pauliny w ramach wyzwania przez nią prowadzonego w grudniu i styczniu 😊 i powiem wam szczerze, że w bardzo wielu kwestiach otworzyła mi oczy na rzeczy, które były cały czas pod moim nosem 😊
Dziękuję za super rady i polecam bardzo innym 😊 w szczególności kobietom, które stawiają pierwsze kroki w sieci ze swoimi biznesami 😉
Mariola Kotynia
Mariola Kotyniacoach
Czytaj więcej
Polecam wszystkim współpracę z #Paulina Błajet-Charkiewicz, w swojej pracy jest profesjonalistką.
Jest bardzo skromna jako osoba, za to posiada ogromny zasób wiedzy i umiejętności marketingowej i na temat działań w social media. Ma niesamowitą charyzmę, zna się na tym co robi bardzo dobrze, wkłada w to całe ❤ i potrafi przekazać to co trudne i skomplikowane w prosty i zrozumiały dla Wszystkich język 🙂
Bartek Drzewiecki
Bartek Drzewieckico-founder Piesotto
Czytaj więcej
Pracujemy z Zainspirowana.pl od kilku miesięcy i jesteśmy mega zadowoleni. Pełne zaangażowanie oraz profesjonalne podejście do prowadzonych projektów.
Każda rozmowa z Paulina to masa nowych i ciekawych inspiracji, stąd pewnie nazwa jej firmy 🙂.
Pozdrawiamy, polecamy i życzymy powodzenia!
Milena Jastrzębska
Milena Jastrzębskawłaściciel ORLIŃSCY Salony Optyczne
Czytaj więcej
Zdecydowałam się na stałą współpracę z Pauliną w obszarze strategii marketingowej i reklam w mediach społecznościowych. W efekcie Paulina pokierowała nami na początku, wskazując obszary do pracy i popchnęła nas do działania na właściwych torach.
Polecam współpracę z Pauliną w szerszym zakresie, bo daje ona poczucie spokoju i pewności.
Małgorzata Gumowska
Małgorzata GumowskaCoach Dobrych Relacji
Czytaj więcej
Pracuję z Pauliną od kilku miesięcy. Ta współpraca przynosi wymierne efekty.
Paulina jest bardzo profesjonalna, ma ogromna wiedzę oraz dużą życzliwość i empatię.
Polecam i cieszę się, że Paulina jest w moim zespole
Agnieszka Kostelecka
Agnieszka KosteleckaCommunications Expert | Strategy Director AW
Czytaj więcej
Paulina jest genialnym strategiem mediowym. Myśli kreatywnie, zawsze znajduje i proponuje rozwiązanie - nawet jeśli wymaga ono dużego nakładu jej pracy, potrafi działać efektywnie, jest zawsze "na bieżąco".
Paulina jest też osobą, z którą po prostu dobrze się współpracuje i rozmawia - potrafi słuchać, rozumie potrzeby klientów.
Aga Zagor
Aga ZagorCertyfikowana nauczycielka jogi, terapeutka
Czytaj więcej
Dziękuję za mnóstwo pomysłów i ciekawych rozwiązań. Paulina jest bardzo sympatyczną i profesjonalną osobą, z którą współpraca przyniosła mi mnóstwo dobrych zmian w mojej firmie i marce. Dzięki nim, mogłam bardziej rozwinąć skrzydła.
Paulina, jeszcze raz bardzo ci dziękuję 💛
Barbara Jasińska
Barbara JasińskaLinguistic Atelier by Barbara Jasińska
Czytaj więcej
Miałam przyjemność uczestniczyć w kursie Pauliny na temat lead magnetów. Wreszcie zrozumiałam, o co w tym wszystkim chodzi i zaczęłam pracować nad czymś, do czego nie mogłam się zabrać od lat. W dodatku na warsztatach atmosfera była tak przyjemna, że z niecierpliwością czekałam na kolejne spotkania. Kurs się skończył, ale nie skończyła się moja współpraca z Pauliną, czekam na kolejne warsztaty.
Marzena Pawełczyk
Marzena PawełczykWłaścicielka - Studio Czupryńska
Czytaj więcej
Zaczynacie wakacje czy przygodę z marketingiem? Ja próbuję nowych ścieżek, jest to dla mnie podróż w nieznane.
Oto czego doświadczyłam od Zainspirowana.pl: Profesjonalizm. Bardzo duża ilość wiedzy. Czytelne, zrozumiałe przedstawienie skomplikowanych tematów. Ciepła, serdeczna, cierpliwa komunikacja i sposób prowadzenia warsztatów oraz konsultacji.
Mega Dziękuję
Sylwia Ignatowska
Sylwia IgnatowskaWłaścicielka: Akademia Rozwoju Sylwia Ignatowska
Czytaj więcej
Polecam z całego serca współpracę z Pauliną. Profesjonalizm, terminowość, fachowość. Przeprowadzony przez Paulinę audyt otworzył mi oczy na wiele zagadnień, o których wcześniej nawet nie myślałam. Teraz skupiam się na najważniejszych elementach mojego biznesu, a Paulina odciąża mnie w codziennym doglądaniu kampanii na FB, ponieważ zdecydowałam się na stałą współpracę.
Dziękuję Paulina, mam od Ciebie ogromne wsparcie!
Poprzedni
Następny

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco. Zapisz się na inspirujący Newsletter.
Tu dowiesz się jak skutecznie działać online.

Każdą współpracę zaczynamy od omówienia potrzeb i poznania planów. Ustalamy co chcesz osiągnąć i jak reklama może Ci w tym pomóc.

Chcesz skorzystać z naszego wsparcia? Poznać opcje? Masz pytanie? Wyślij wiadomość!