O NAS

Od 2019 roku firmę Marketingowe Inspiracje prowadzimy we dwoje: Paulina Błajet-Charkiewicz & Jan Charkiewicz.

W naszym biznesie łączymy umiejętności z marketingu, strategii i research-u. Wykorzystujemy doświadczenia z pracy w agencji marketingowej, korporacji oraz z freelance-u.

Pracujemy ze startującymi biznesami oraz z firmami o dłuższej obecności na rynku. Pomagamy budować strategięreklamować biznes: od pierwszych kroków promocji w sieci, po złożone kampanie wizerunkowe i sprzedażowe.

Sprawiamy, że wiedza o genialnych produktach i usługach trafia tam, gdzie jest potrzebna.

Wspieramy biznesy z różnych branż, m.in. szkolenia, coaching, edukacja, beauty, zdrowie, fashion (działające na rynkach premium). A w portfolio doświadczeń mamy też działania dla: farmaceutyki, telekomunikacji, gamingu i FMCG.

Wyróżnia nas to, że na pierwszym miejscu stawiamy perspektywę odbiorcy, czyli przyszłego klienta Twoich produktów / usług. I przez ten filtr przepuszczamy wszystkie porady, każdy plan i jego realizację.

Mocno stawiamy na współpracę i przejrzystość działań. Zachęcamy do testowania rozwiązań, bo z tego powstaje skuteczny marketing.

Inspiracje to słowo przewodnie naszej marki. Bardzo często po spotkaniach słyszę od klientów: ale mnie zainspirowałaś! I taki marketing chcemy właśnie tworzyć dla Twojej marki – inspirujący!

Z przedsiębiorcami współpracujemy długoterminowo, lub przy pojedynczych kampaniach, oraz udzielamy konsultacji.

Jak się z nami pracuje?

Poznaj niektóre z naszych talentów wg. Testu Gallupa® (CliftonStrengths), jakimi napędzamy Marketingowe Inspiracje:

Paulina:

  • Strateg (Strategic®) – pomagam sprecyzować cel i określam do niego konkretny plan działań. Z chaosu tworzę ład i porządek. Jasno wyznaczam co, kto i kiedy – pomaga mi w tym Asana.
  • Uczenie się (Learner®) – stale poszerzam wiedzę, a zdobywanie kolejnych umiejętności to dla mnie przyjemność. Oprócz marketingu rozwijam się też w psychologii, grafice komputerowej, copywritingu, a ostatnio… uczę się chińskiego. Zbieram marketingowe inspiracje z różnych branż i potrafię zaadaptować je do Twojego biznesu.
  • Indywidualizacja (Individualization®) – w biznesie ta cecha pozwala mi wychwycić atuty i przewagi rynkowe Twojego biznesu. Umiem znaleźć to, co będzie najcenniejsze dla odbiorców. Na tym buduję propozycję działań skrojoną idealnie dla Ciebie.

 

Janek:

  • Maksymalista (Maximizer®) – skupiam się na mocnych stronach i szukam sposobów by je doskonalić. Gdy kampania przynosi dobry wynik, to na pewno znajdę jeszcze trzy rzeczy, które warto ulepszyć by zwiększyć zyski.
  • Strateg (Strategic®) – dbam, by w natłoku zadań, wszystkie działania prowadziły do celu. Określam scenariusze, które mogą się wydarzyć i uprzedzam na co się przygotować. Pomagam utrzymać Twój biznes na wyznaczonym kierunku.

  • Elastyczność (Adaptability®) – w pracy zespołowej potrafię przyjąć różne role. Łatwo znajduję nowe sposoby działania, a niespodziewane zmiany w projekcie nie zbijają mnie z tropu. Ten talent powoduje, że nie panikuję, a dopasowuję się do sytuacji i szukam nowych rozwiązań.

Nasze doświadczenie

Paulina Błajet-Charkiewicz  (zob.: LinkedIn)

Marketingowe Inspiracje założyłam jako alternatywę dla małych i średnich biznesów, które potrzebują bardziej spersonalizowanego podejścia niż oferują to agencje. Wspieram klientów zarówno poprzez prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie, jak i podczas tworzenia strategii obecności w sieci.

Przed założeniem własnej firmy, doświadczenie zbudowałam w czterech dynamicznych agencjach marketingowych:

  • Media ICON (Grycan, Brita, RanoZebrnao, Ikea, Hagi, Revlon, Klabater, Innogy, Nestle, Sony)
  • Agencja Warszawa (T-Mobile, Heyah, Electronic Beats, T-Mobile Usługi Bankowe)
  • Lubię to! / obecnie: Isobar Polska w sieci Dentsu (Plus, Plush)
  • SMAC (Gedeon Richter, Polpharma, Sanofi, Eli Lily, Boehringer Ingelheim, Servier)
 

Pracowałam na stanowiskach od Project Manager-a, przez Senior Account Manager, aż do Project Director.

Zarządzałam zespołami odpowiedzialnym za kampanie reklamowe online dla największych klientów agencji (w tym liderów z branży telekomunikacyjnej), z dużymi budżetami i jeszcze większymi wymaganiami.

Janek Charkiewicz  (zob.: LinkedIn)

W Marketingowych Inspiracjach opiekuję się kampaniami reklamowymi dla naszych klientów – od ustalenia strategii, przez ustawienie kampanii, po techniczną optymalizację i omawianie wyników. Pomagam też badać potrzeby rynku, tak aby lepiej dopasować ofertę biznesu do odbiorców.

Potrafię patrzeć na każde zadanie z wielu perspektyw, również dzięki doświadczeniu które zgromadziłem przed powstaniem Marketingowych Inspiracji:

  • Dla najlepszego operatora w Polsce – sieci PLAY – koordynowałem badania satysfakcji klientów i dbałem o CX, czyli Customer Experience (jako Senior Specialist, Market & Customer Intelligence).
  • W Geoprofit współzarządzałem projektami doradczymi, koordynowałem zespół badawczy wykonujący badania społeczne i ewaluacje.
  • Poprzez Lionbridge – uczestniczyłem w międzynarodowym zespole oceniającym jakość wyszukiwania informacji w sieci (dla Google …oczywiście).
 

Opinie o współpracy

Kasia Olichwier-Bendig
Kasia Olichwier-Bendigkasiaolichwier.pl | Supreme Centrum Edukacyjne
Czytaj więcej
Po miesiącu czarowania Pauliny moja lista subskrybentów wzrosła z 320 osób do 3794 ! 🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz marnować czasu i energii na tworzenie reklam samodzielnie, a wolisz ten czas poświęcić na to, na czym się znasz (kreowanie swoich produktów) 🤩😍 bierz Paulinę. Polecam goooorąco ❤
Natalia Kwiatkowska
Natalia KwiatkowskaPsycholog | Certyfikowany Trener Mocnych Stron Instytutu Gallupa
Czytaj więcej
W dobie tak ekspresowo zmieniających się algorytmów i zasad, jak działają reklamy, Paulina wchodzi cała na biało - jasno i zrozumiale tłumaczy, co i jak.
Julia Turczyńska-Stanoszek
Julia Turczyńska-Stanoszekarchitekt, właściciel JTStudio Biuro architektoniczne
Czytaj więcej
Korzystałam z usług Pauliny w ramach wyzwania przez nią prowadzonego w grudniu i styczniu 😊 i powiem wam szczerze, że w bardzo wielu kwestiach otworzyła mi oczy na rzeczy, które były cały czas pod moim nosem 😊
Dziękuję za super rady i polecam bardzo innym 😊 w szczególności kobietom, które stawiają pierwsze kroki w sieci ze swoimi biznesami 😉
Mariola Kotynia
Mariola Kotyniacoach
Czytaj więcej
Polecam wszystkim współpracę z #Paulina Błajet-Charkiewicz, w swojej pracy jest profesjonalistką. Jest bardzo skromna jako osoba, za to posiada ogromny zasób wiedzy i umiejętności marketingowej i na temat działań w social media. Ma niesamowitą charyzmę, zna się na tym co robi bardzo dobrze, wkłada w to całe ❤ i potrafi przekazać to co trudne i skomplikowane w prosty i zrozumiały dla Wszystkich język 🙂
Bartek Drzewiecki
Bartek Drzewieckico-founder Piesotto
Czytaj więcej
Pracujemy z Zainspirowana.pl od kilku miesięcy i jesteśmy mega zadowoleni. Pełne zaangażowanie oraz profesjonalne podejście do prowadzonych projektów.
Każda rozmowa z Paulina to masa nowych i ciekawych inspiracji, stąd pewnie nazwa jej firmy 🙂.
Pozdrawiamy, polecamy i życzymy powodzenia!
Milena Jastrzębska
Milena Jastrzębskawłaściciel ORLIŃSCY Salony Optyczne
Czytaj więcej
Zdecydowałam się na stałą współpracę z Pauliną w obszarze strategii marketingowej i reklam w mediach społecznościowych. W efekcie Paulina pokierowała nami na początku, wskazując obszary do pracy i popchnęła nas do działania na właściwych torach.
Polecam współpracę z Pauliną w szerszym zakresie, bo daje ona poczucie spokoju i pewności.
Małgorzata Gumowska
Małgorzata GumowskaCoach Dobrych Relacji
Czytaj więcej
Pracuję z Pauliną od kilku miesięcy. Ta współpraca przynosi wymierne efekty.
Paulina jest bardzo profesjonalna, ma ogromna wiedzę oraz dużą życzliwość i empatię.
Polecam i cieszę się, że Paulina jest w moim zespole
Agnieszka Kostelecka
Agnieszka KosteleckaCommunications Expert | Strategy Director AW
Czytaj więcej
Paulina jest genialnym strategiem mediowym. Myśli kreatywnie, zawsze znajduje i proponuje rozwiązanie - nawet jeśli wymaga ono dużego nakładu jej pracy, potrafi działać efektywnie, jest zawsze "na bieżąco".
Paulina jest też osobą, z którą po prostu dobrze się współpracuje i rozmawia - potrafi słuchać, rozumie potrzeby klientów.
Aga Zagor
Aga ZagorCertyfikowana nauczycielka jogi, terapeutka
Czytaj więcej
Dziękuję za mnóstwo pomysłów i ciekawych rozwiązań. Paulina jest bardzo sympatyczną i profesjonalną osobą, z którą współpraca przyniosła mi mnóstwo dobrych zmian w mojej firmie i marce. Dzięki nim, mogłam bardziej rozwinąć skrzydła.
Paulina, jeszcze raz bardzo ci dziękuję 💛
Barbara Jasińska
Barbara JasińskaLinguistic Atelier by Barbara Jasińska
Czytaj więcej
Miałam przyjemność uczestniczyć w kursie Pauliny na temat lead magnetów. Wreszcie zrozumiałam, o co w tym wszystkim chodzi i zaczęłam pracować nad czymś, do czego nie mogłam się zabrać od lat. Na warsztatach atmosfera była tak przyjemna, że z niecierpliwością czekałam na kolejne spotkania. Kurs się skończył, ale nie skończyła się moja współpraca z Pauliną, czekam na kolejne warsztaty.
Marzena Pawełczyk
Marzena PawełczykWłaścicielka - Studio Czupryńska
Czytaj więcej
Zaczynacie wakacje czy przygodę z marketingiem? Ja próbuję nowych ścieżek, jest to dla mnie podróż w nieznane.
Oto czego doświadczyłam od Zainspirowana.pl: Profesjonalizm. Bardzo duża ilość wiedzy. Czytelne, zrozumiałe przedstawienie skomplikowanych tematów. Ciepła, serdeczna, cierpliwa komunikacja i sposób prowadzenia warsztatów oraz konsultacji. Mega Dziękuję
Sylwia Ignatowska
Sylwia IgnatowskaWłaścicielka: Akademia Rozwoju Sylwia Ignatowska
Czytaj więcej
Polecam z całego serca współpracę z Pauliną. Profesjonalizm, terminowość, fachowość. Przeprowadzony przez Paulinę audyt otworzył mi oczy na wiele zagadnień, o których wcześniej nawet nie myślałam. Teraz skupiam się na najważniejszych elementach mojego biznesu, a Paulina odciąża mnie w codziennym doglądaniu kampanii na FB, ponieważ zdecydowałam się na stałą współpracę. Dziękuję Paulina, mam od Ciebie ogromne wsparcie!
Marta Kucińska
Marta KucińskaWłaścicielka: Joga Piękna, jogapiekna.com
Czytaj więcej
Profesjonalizm i pasja to niewątpliwe cechy Pauliny! Odkąd powierzyłam Paulinie kwestie związane z konfigurowaniem reklam na FB i IG, zyskuję więcej czasu i możliwość czerpania dochodu pasywnego ze sprzedaży akcesoriów oraz kursów online. Paulina wnikliwie analizuje rynek, odbiorców, trendy oraz potrzeby klienta. Do tego miły i szybki kontakt jest ważnym atutem. 😊 Polecam!
Daria Podgórska
Daria PodgórskaAutorka szkoleń dla nauczycieli i animatorów; właścicielka: AleeFrajda, sklep.aleefrajda.pl
Czytaj więcej
Jestem zadowolona ze współpracy z Jankiem i Pauliną z Marketingowych Inspiracji. Oczywiście prócz dobrze, skutecznie prowadzonych kampanii reklamowych, otrzymuję rzetelne podsumowania każdego projektu, cenne wskazówki na przyszłość, które staram się wprowadzać i one przynoszą korzystne rezultaty.
Ola Szymańska
Ola SzymańskaWłaścicielka platformy treningowej PILATES STUDIO ONLINE
Czytaj więcej
Jestem bardzo zadowolona z usług Pauliny i Janka.
Profesjonalne wsparcie dla biznesu! Polecam serdecznie!
Aleksandra Szymańska, Pilates Studio Online
Katarzyna Grzech
Katarzyna GrzechCopywriterka, właścicielka: Agencja Kreatywna KATSIN
Czytaj więcej
Marketingowe Inspiracje to prawdziwi wymiatacze, jeśli chodzi o doradztwo marketingowe oraz kampanie reklamowe Facebook Ads! Miałam przyjemność współpracować z Pauliną i Jankiem przy kilku projektach biznesowych (m.in. z branży medycznej i beauty) jestem pod wrażeniem ich profesjonalizmu i umiejętności. Ich strategie kampanii sprzedażowych są kreatywne i mocno osadzone na potrzebach klientów, stąd też osiągają ŚWIETNE WYNIKI!
Barbara Binek
Barbara BinekEdukatorka języka chińskiego, @langlang_pl
Czytaj więcej
Polecam!
Dzięki szczeremu audytowi zrozumiałam jakie treści warto promować oraz na czym skupić się, aby marketing nie pożerał aż tyle czasu.
Dzięki konsultacji dowiedziałam się więcej o strategiach marketingowych, które mogę wdrożyć do promocji mojego produktu.
Mateusz Jakubczyk
Mateusz JakubczykWspółwłaściciel szkoły Strefa Języka, @strefajezyka
Czytaj więcej
Co roku zapisywaliśmy na kursy około 300-350 osób. Po jednym roku współpracy nasza baza klientów zwiększyła się o prawie 25% - lepszej rekomendacji chyba nie trzeba.
Edyta Moława
Edyta MoławaManager - Klinika Medycyny Estetycznej i Kosmetologii Satinell | Satinell.pl
Czytaj więcej
Serdecznie polecam współpracę z firmą Marketingowe Inspiracje. Współpraca przebiega bardzo sprawnie, profesjonalnie i bezproblemowo. Indywidualne podejście do klienta, kreatywność i wyczucie.
W pełni rekomenduję firmę jako rzetelnego partnera biznesowego!
Barbara Lech
Barbara LechMentor biznesu | Ekspert w Heksagon Group | Reiss Profile Master®
Czytaj więcej
Marketingowe Inspiracje to pełen profesjonalizm. Regularny kontakt, dbałość o wyniki, szukanie rozwiązań, które optymalizują działania. Polecam z całego serca.
Kinga Jaszczuk
Kinga JaszczukMarketing Manager w PUROMED | Poradnia Lekarzy Specjalistów Puromed.pl
Czytaj więcej
Od kilku lat korzystamy z usług Agencji Marketingowe Inspiracje w obszarze reklamy Facebook. Bardzo wysoko cenimy sobie ich profesjonalizm, solidność oraz dobrą organizację. Odnotowaliśmy zwiększone zainteresowanie usługami, a także wzrost liczby użytkowników odwiedzających naszą stronę. Agencja wprowadza nowe rozwiązania do kampanii, rekomenduje najlepsze kreacje reklamowe i czuwa nad analizą danych. Polecam wszystkim, którzy oczekują realizacji projektów marketingowych na najwyższym poziomie.
Emilia Lyon
Emilia LyonFotografka sesji kobiecych @ Emilia Lyon Fotografia
Czytaj więcej
Jestem super zadowolona ze współpracy z Pauliną i Jankiem - to absolutni eksperci, do tego profesjonalni, konkretni i terminowi. Wszystko jest jasne i przejrzyste - czułam się zaopiekowana i zainspirowana na każdym etapie. Polecam ich gdzie się da, bo tak zaangażowanych i świetnych osób od reklam i marketingu ze świecą szukać. Miałam poczucie że mój biznes był w dobrych rękach - inwestycja warta każdej złotówki!
Poprzedni
Następny

BLOG

Co musisz wiedzieć o swoim kliencie?

Jest kilka podstawowych pytań, od których zaczynam, gdy ustawiam reklamy lub buduję strategię komunikacji firmy. To pytania o profil klienta. Podpowiem Ci, jak dobrze określić grupę docelową i dlaczego „komu sprzedać?” to źle postawione pytanie.

czytaj dalej >
Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto?  I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:✅ nowych treści (postów, video) ✅ nowych produktówA potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna! ‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach) 💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️@marketingowe_inspiracje@marketingowe_inspiracje @marketingowe_inspiracje

Czy słyszał_eś/aś o zasadzie Pareto? I czy wiesz jak jej zastosowanie może świetnie wpłynąć na efekt Twoich działań biznesowych w social mediach?

8️⃣0️⃣/2️⃣0️⃣
Więc w uproszczeniu zasada Pareto mówi o tym, że 20% naszych działań przynosi 80% efektów, a pozostałe 80% naszych działań przynosi tylko 20% efektów 🙃 what?! Z ekonomistami dyskutować tu nie będziemy, ale koniecznie poczytajcie więcej na ten temat! To bardzo ciekawe.

No więc, jak to ma się do Twoich działań w sieci. Zauważyliśmy, że większość osób poświęca mnóstwo czasu i pieniędzy na tworzenie:
✅ nowych treści (postów, video)
✅ nowych produktów

A potem nikt tego nie widzi... bo zaniedbany jest etap promocji 🥲

Z ręką na sercu boli nas jak ktoś przygotował super webinar czy lead magnet, a potem na jego promocję przeznacza niewielkie środki.

Albo tworzy mnóóóóóstwo postów, a nie docierają one do prawie nikogo.

Nie wspominając już o produktach! Co chwila nowy w sklepie, a o kilkunastu poprzednich wie tylko kilka osób.

Powiesz - ale ja nie mam pieniędzy, żeby wszystko promować! Są też inne formy promocji - gdzie zapłacisz głównie swoim czasem. Jakie? Daj znać w komentarzu, czy chcesz o tym posta ⬇️

I tak, przeznaczając czas na promocję będziesz mia_ł/ła mniej czasu na tworzenie. Coś za coś 😯 ale dobrze zrobiony post, webinar, produkt możesz promować dłuuuugo i wielokrotnie - i przyniesie Ci on dużo więcej zysków, niż tworzenie co chwila nowych rzeczy 🤑

Oczywiście - warto mieć fazę testów i zobaczyć, która nasza treść cieszy się popularnością. Jednak taki osąd można też wydać dopiero, gdy jakaś pula osób się z tym zapozna!

‼️ Nie licz na szczęście - sa_m/ma dotrzyj do swoich odbiorców!

🚀 Spróbuj tak np. z kolejnym postem na insta. Zasoby, które masz na jego przygotowanie podziel następująco:
20% na przygotowanie (tekst, grafika, fotka), 80% na promocję (dobór hashtagów, aktywność na innych kontach po wrzuceniu posta, ciekawa informacja o poście na stories, informacja o poście w innych Twoich kanałach)

💭 Co sądzisz o takim pomyśle? Spróbujesz?

Jeśli ten post Ci się spodobał to więcej znajdziesz na ➡️
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
@marketingowe_inspiracje
...

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą..🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta..💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz. ☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik..Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba1️⃣ wytrwałości2️⃣ dobrego produktu3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców4️⃣ konsekwencji5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości.🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie..😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje ➡️ @marketingowe_inspiracje .Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪.To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻.#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna  #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja

❗Powiedzmy sobie to już na starcie! Praca "na swoim", praca on-line to nie jest ta kawka po południu, kiedy siedzisz otulona kocykiem, czy koktajl na hamaku pod palmą.
.
🤓 Wiemy - tak o tym myślą Twoi znajomi pracujący na etacie 😉 Tak chcą Ci to sprzedać liczne fotki na insta.
.
💻 A praca w "socialach" wygląda głównie tak jak na tym zdjęciu. Siedzisz przy komputerze czy z komórką i piszesz, nagrywasz, liczysz, sprawdzasz i poprawiasz.
☕ Jedyna różnica - wokół Ciebie pełno kubków po kawie i koszulę zamieniasz na wygodny dresik.
.
Praca w socialach to krew, pot i łzy... nie no, żarcik 🙃 ale, aby coś tu osiągnąć potrzeba
1️⃣ wytrwałości
2️⃣ dobrego produktu
3️⃣ sprecyzowanej grupy odbiorców
4️⃣ konsekwencji
5️⃣ i jeszcze trochę wytrwałości
.
🥵 Jeżeli to Cię przeraża lub efektów życzysz sobie - od razu, teraz, natychmiast... to jeszcze przemyśl czy działania w sieci są dla Ciebie.
.
😇 Jeżeli teraz pomyślałeś - ok, nie jest to praca pod palmami, ale mój produkt jest genialny, zarobi dla mnie dobre pieniądze i pomoże wielu ludziom, to zapraszamy! Zostań na tym profilu
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
➡️ @marketingowe_inspiracje
.
Pokażemy Ci jak działać w sieci skutecznie i osiągać super wyniki. Nie obiecujemy, że będzie łatwo, ale będzie skutecznie 💪
.
To jak odpuszczasz i lecisz na plażę czy bierzemy się do pracy? Daj znać w komentarzu 🏝 czy 👩🏻‍💻
.
#marketingoweinspiracje #markaosobista #codzienność_fotowtorek #kfs_fotowtorek #codzienność #domowebiuro #biurowdomu #kobiecybiznes #mojbiznes #kobietywbiznesie #biurko #domoweinspiracje #girlbosspl #koszula #porannakawa #podróżemałeiduże #warszawianka #uśmiech #kobiety_kfs #dziewczynykfs #okularnica #naswoim #mojemiejsce #pracawdomu #socialmediapl #mojemieszkanie #kobietaniezależna #bookstagrampl #kobietazpasją #organizacja
...

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!.I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️.Teraz pomyśl:1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz? 4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?.No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯.To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???.Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:A) domyślić sięB) czytać wszystkie jego treściC) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach.❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi....➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces..I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej.Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀.Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️.#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista

Spójrz w lustro! 🪞 Tam zobaczysz swojego klienta! I zaoszczędzisz sporo frustracji i pieniędzy!
.
I teraz pewnie myślisz - oszaleli! Przecież ja nie jestem swoim idealnym klientem... 🛑 STOP nie zamykaj jeszcze tego posta ⤵️
.
Teraz pomyśl:
1️⃣ jak skrolujesz FB lub Insta to czy czytasz każdy post od deski do deski?
2️⃣ czy wszystkie profile w social mediach śledzisz regularnie?
3️⃣ czy czytasz każdy newsletter na który się zapiszesz?
4️⃣ czy zawsze czytasz maile z newslettera w całości?
5️⃣ czy po zobaczeniu reklamy od razu idziesz kupić to co zobaczyłeś?
6️⃣ czy po dodaniu do koszyka zawsze decydujesz się na zakup?
7️⃣ czy czytasz każdy e-book, który pobierzesz?
8️⃣ czy uczestniczysz w każdym webianrze na który się zapiszesz?
.
No właśnie... ¯\_(ツ)_/¯
.
To dlaczego uważasz, że Twój klient tak robi???
.
Często widzę w sieci maile czy posty, w których nie wiem o co chodzi 🤔 Brakuje kompletu informacji, linków. Autor uważa, że powinniśmy:
A) domyślić się
B) czytać wszystkie jego treści
C) sama znaleźć odpowiedź na jego kanałach
.
❗ A tak to nie działa! Brakuje informacji - moja uwaga się rozproszy i idę dalej. Nie masz już mojej uwagi...
.
➡️ Druga kwestia - nie frutruj się, że ludzie nie komentują, nie angażują się w Twoje treści, nie kupują po pierwszym kontakcie. Zastanów się co możesz zmienić, ulepszyć, aby bardziej przyciągnąć ich uwagę. Tworzenie dochodowego biznesu to proces.
.
I na tym koncie ✅ @marketingowe_inspiracje na pewno będzie o tym więcej
.
Spójrz w lustro - Twój klient zachowuje się w sieci podobnie jak Ty. Pamietaj o tym tworząc biznes, a szybko zacznie on przynosić zyski 🚀
.
Jesteśmy ciekawi czy tak myślałeś o swoim kliencie? Czy masz teraz jakiś pomysł na drobne zmiany w swoim biznesie? ⤵️
.
#marketingoweinspiracje #instawtorek #kfs_fotowtorek #dziewczyny_kfs #kobiety_kfs #kobiecafotoszkoła #kfs #wlustrze #lustro #lusterko #mirrorpic #mirrorphotography #lustro_fotowtorek #lustrzaneodbicie #zima2022 #zimowyklimat #houseforrest #zimowo #kobiecybiznes #kobietawbiznesie #biznesonline #socialmediapl #naswoim #mojbiznes #girlbosspl #workation #pracazdalna #wlesie #KursWildRocks #markaosobista
...

Robisz tu posty i relacje czy prowadzisz biznes?? 😲 .Jeśli robisz posty, Twój dzień wygląda zapewne tak:🔸️ Siadasz i myślisz... kurde muszę coś wrzucić, jakiś post, jakieś stories nagrać... 🔸️ Przepadasz na godzinkę, skrolując posty innych i zastanawiając się co wrzucić.🔸️ Kończysz z przypadkowym zdjęciem z galerii (ale na pewno wybrałeś takie, na którym wyglądasz dobrze 😃) albo stories o kawce, śniadaniu, innym randomowym momencie z dnia....I tak biznes się kręci! lub raczej NIE...🛑 STOP! Kubeł zimnej wody i zerknij jak wygląda Twój dzień w tej aplikacji, gdy robisz tu biznes..🔹️ Otwierasz swój kalendarz marketingowy (papierowy lub online, zdecydowanie lepiej nie z głowy).🔹️ Patrzysz jaki projekt realizujesz i jakie treści masz przygotowane na dziś.🔹️ Publikujesz..What?! A gdzie tu miejsce na spontaniczność... jest - między zaplanowanym projektami i treściami 😍.💰 i tak prowadzi się biznes w internecie - z planem, który wspiera Twoje cele biznesowe..Jak stworzyć taki plan? O tym następnym razem! 🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz przegapić @marketingowe_inspiracje.To teraz tak z ręką na sercu - robisz tu  tylko posty i stories czy biznes? 🤨.#marketingoweinspiracje #biznesoweinspiracje #biznesnainstagramie #KursWildRocks #KursWRdzień4 #KursWRdzień1 #KursWRdzień2 #dziewczynykfs #kobietykfs #czwartek #markaosobista #mojbiznes #kobiecybiznes #nattylooker #planerpełenczasu #paniswojegoczasu #kobietawbiznesie #mojafirma #biznesonline #balkoning #balkonwbloku #bizneskobiecymokiem #wskazówki #inspiracjanadziś #girlbosspl #firmarodzinna #porannakawa #planowanie #bulletjournalpolska #dżunglove

Robisz tu posty i relacje czy prowadzisz biznes?? 😲
.
Jeśli robisz posty, Twój dzień wygląda zapewne tak:
🔸️ Siadasz i myślisz... kurde muszę coś wrzucić, jakiś post, jakieś stories nagrać...
🔸️ Przepadasz na godzinkę, skrolując posty innych i zastanawiając się co wrzucić.
🔸️ Kończysz z przypadkowym zdjęciem z galerii (ale na pewno wybrałeś takie, na którym wyglądasz dobrze 😃) albo stories o kawce, śniadaniu, innym randomowym momencie z dnia...
.
I tak biznes się kręci! lub raczej NIE...
🛑 STOP! Kubeł zimnej wody i zerknij jak wygląda Twój dzień w tej aplikacji, gdy robisz tu biznes.
.
🔹️ Otwierasz swój kalendarz marketingowy (papierowy lub online, zdecydowanie lepiej nie z głowy).
🔹️ Patrzysz jaki projekt realizujesz i jakie treści masz przygotowane na dziś.
🔹️ Publikujesz.
.
What?! A gdzie tu miejsce na spontaniczność... jest - między zaplanowanym projektami i treściami 😍
.
💰 i tak prowadzi się biznes w internecie - z planem, który wspiera Twoje cele biznesowe.
.
Jak stworzyć taki plan? O tym następnym razem!
🚀🚀🚀 Jeśli nie chcesz przegapić @marketingowe_inspiracje
.
To teraz tak z ręką na sercu - robisz tu tylko posty i stories czy biznes? 🤨
.
#marketingoweinspiracje #biznesoweinspiracje #biznesnainstagramie #KursWildRocks #KursWRdzień4 #KursWRdzień1 #KursWRdzień2 #dziewczynykfs #kobietykfs #czwartek #markaosobista #mojbiznes #kobiecybiznes #nattylooker #planerpełenczasu #paniswojegoczasu #kobietawbiznesie #mojafirma #biznesonline #balkoning #balkonwbloku #bizneskobiecymokiem #wskazówki #inspiracjanadziś #girlbosspl #firmarodzinna #porannakawa #planowanie #bulletjournalpolska #dżunglove
...

Każdą współpracę zaczynamy od omówienia potrzeb i poznania planów. Ustalamy co chcesz osiągnąć i jak reklama może Ci w tym pomóc.

Chcesz skorzystać z naszego wsparcia? Poznać opcje? Masz pytanie? Wyślij wiadomość!