Reklamy online

Planujemy i prowadzimy kampanie reklamowe Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i YouTube.

Zaczynamy od określenia celów reklamy. Potem proponujemy przebieg kampanii. Ustawiamy reklamy, czuwamy nad przebiegiem, wyciągamy wnioski i omawiamy rezultaty.

Nasze zaangażowanie w prowadzenie działań reklamowych wygląda tak:

  • opracujemy z Tobą koncepcję kampanii reklamowych w social mediach
  • wybierzemy odpowiedni mix kampanii: sprzedażowej / leadowej / wizerunkowej
  • przygotujemy lejek sprzedażowy (ścieżkę prowadzącą do sprzedaży online lub pozyskania kontaktów)
  • uruchomimy i poprowadzimy kampanie (reklamy na Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok lub YouTube) zgodnie z ustaloną strategią
  • możemy zaproponować też automatyzację w Manychat na Instagramie lub Facebooku
  • czuwamy nad ich efektywnością, dajemy rekomendacje i podsumowujemy przebieg

Co zyskasz dzięki temu, że poprowadzimy Twoje działania reklamowe:

  • pewność, że kampanie będą ustawiona tak, aby jak najlepiej spełniać cele
  • optymalne rozłożenie budżetu. Pieniądze na reklamy w social mediach łatwo jest “przepalić”. Dbamy, żeby tak się nie stało
  • oszczędzisz czas. Zajmiemy się konfigurowaniem kampanii i analizą statystyk. Ty możesz dalej rozwijać swój biznes
  • odpowiedzi na pytania: która kampania jest skuteczna? Którą wersję warto kontynuować? Która grafika lepiej działa? Które copy bardziej zachęca?

Jak przebiega prowadzenie działań reklamowych:

  • konsultujemy się telefonicznie/zdalnie i ustalamy:
    • co chcesz osiągnąć i do kogo dotrzeć
    • budżet reklamowy i horyzont czasowy
  • po rozmowie określamy:
    • metodę reklamy, kształt kampanii
    • wytyczne do potrzebnych materiałów (tekstów, grafik)
  • otrzymujemy od Ciebie niezbędne dostępy do kont reklamowych i do statystyk (do monitorowania)
  • konfigurujemy kampanie, dobieramy grupy docelowe
  • czuwamy nad efektywnością, przenosimy budżet reklamowy do tych zestawów i kampanii, które są najskuteczniejsze
  • przekazujemy Ci informacje o przebiegu
  • po zakończeniu: podsumowanie skuteczności i rekomendacje

Do prowadzenia kampanii niezbędne jest poprawne wpięcie kodów analitycznych na Twojej stronie (np. facebookowy manager reklam). Jeżeli nie masz tego skonfigurowanego – zaczniemy od: Technicznego spięcia kanałów

Co warto zrobić przed odpaleniem działań reklamowych?

INTERESUJE CIĘ WSPÓŁPRACA?

Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Działasz – tylko ważne czy w dobrym kierunku

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs

Budujemy centrum dowodzenia