Reklamy online

Planuję i prowadzę kampanie reklamowe na Facebook-u i w Google.

Zaczynamy od określenia celów reklamy. Potem proponuję przebieg kampanii. Ustawiam reklamy, czuwam nad przebiegiem i wyciągam wnioski.

Moje zaangażowanie w prowadzenie działań reklamowych wygląda tak:

  • opracuję z Tobą koncepcję kampanii reklamowych w social mediach
  • wybiorę odpowiedni mix kampanii: sprzedażowej / leadowej / wizerunkowej
  • przygotuję lejek sprzedażowy (ścieżkę prowadzącą do sprzedaży online lub pozyskania kontaktów)
  • uruchomię i poprowadzę kampanie (reklamy na Facebook lub Google Ads) zgodnie z ustaloną strategią
  • czuwam nad ich efektywnością i podsumuję przebieg

Co zyskasz dzięki temu, że poprowadzę Twoje działania reklamowe:

  • pewność, że kampanie będą ustawiona tak, aby jak najlepiej spełniać cele
  • optymalne rozłożenie budżetu. Pieniądze na reklamy w social mediach łatwo jest “przepalić”. Zadbam, żeby tak się nie stało
  • oszczędzisz czas. Ja zajmę się konfigurowaniem kampanii i analizą statystyk. Ty możesz dalej rozwijać swój biznes
  • odpowiedzi na pytania: która kampania jest skuteczna? Którą wersję warto kontynuować? Która grafika lepiej działa? Które copy bardziej zachęca?

Jak przebiega prowadzenie działań reklamowych:

  • konsultujemy się telefonicznie i ustalamy:
    • co chcesz osiągnąć i do kogo dotrzeć
    • budżet reklamowy i horyzont czasowy
  • po rozmowie określam:
    • metodę reklamy, kształt kampanii
    • wytyczne do potrzebnych materiałów (tekstów, grafik)
  • otrzymuję niezbędne dostępy do kont reklamowych i do statystyk (do monitorowania)
  • przysyłasz mi tekst i grafiki do reklam zgodne z ustaleniami
  • konfiguruję kampanie, dobieram grupy docelowe
  • uruchamiam kampanie
  • czuwam nad efektywnością, tzn. przenoszę budżet reklamowy do tych kreacji i kampanii, które są najskuteczniejsze
  • przekazuję Ci informacje o przebiegu
  • po zakończeniu: podsumowanie skuteczności i rekomendacje

Do prowadzenia kampanii niezbędne jest poprawne wpięcie kodów analitycznych na Twojej stronie (np. facebookowy manager reklam). Jeżeli nie masz tego skonfigurowanego – zaczniemy od: Technicznego spięcia kanałów

Co warto zrobić przed odpaleniem działań reklamowych?

INTERESUJE CIĘ WSPÓŁPRACA?

Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Działasz – tylko ważne czy w dobrym kierunku

Czy stać Cię, aby działać
na oślep? Obierz swój kurs

Budujemy centrum dowodzenia