Badanie Twoich klientów – dowiemy się co skłoniło ich do wyboru naszej oferty, jak nas postrzegają i co jest dla nich cenne. Jeśli zapytamy umiejętnie, to odpowiedzi pozwolą skutecznie docierać do nowych odbiorców.
Badanie Twoich klientów – dowiemy się co skłoniło ich do wyboru naszej oferty, jak nas postrzegają i co jest dla nich cenne. Jeśli zapytamy umiejętnie, to odpowiedzi pozwolą skutecznie docierać do nowych odbiorców.
Co zyskasz dzięki badaniu klientów:
Zbierasz opinie swoich klientów, recenzje na FB? To bardzo dobrze. Można je wykorzystać w planowaniu działań online. Pamiętaj jednak, że pogłębione badanie daje znacznie więcej:
Jak przebiega badanie klientów:
Wartość dodana z Badania Twoich klientów – przykład:
Firma z siecią kilku placówek w Warszawie, stawiająca na wysoką jakość obsługi.
Przed zbudowaniem strategii działań online decydujemy się na pogłębione badanie wśród klientów. Wywiady, w formie rozmów telefonicznych, prowadzi doświadczona badaczka (nie studio ankieterskie). Rozmowy umawia na dogodną dla respondenta porę – nic na szybko.
Cel to identyfikacja czynników, które zadecydowały o zainteresowaniu marką i zakupie.
Bardzo pozytywnie wyróżnia się jedna z podstawowych usług w pakiecie, która tej pory była traktowana w firmie jako standard i raczej niekomunikowana. Tymczasem dla klientów był to jeden z czynników wiodących. Decydujemy się wykorzystać to w strategii komunikacji.
Dzięki wiedzy z badania, kolejne kampanie reklamowe opieramy na konkretnym aspekcie, cennym dla odbiorców
Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb
MarketingoweInspiracje.pl Zainspirowana.pl © Warszawa 2024 | regulamin opinii | regulamin sklepu | polityka prywatności