Jak często wrzucać nowe treści? I na które kanały najpierw? Pierwszy Instagram, Facebook czy YouTube czy jednocześnie? Jak jeden materiał można wykorzystać w różnych kanałach?
Jak często wrzucać nowe treści? I na które kanały najpierw? Pierwszy Instagram, Facebook czy YouTube czy jednocześnie? Jak jeden materiał można wykorzystać w różnych kanałach?
Harmonogram komunikacji – to plan aktywności w internecie. Pozwala na realizację Twojej strategii działań online. Określa co, jak i kiedy ma być opublikowane. Obejmuje wszystkie kanały, jakimi komunikujesz się w sieci, np:
Podstawy oferty zbudujemy precyzując te obszary:
Harmonogram wyznacza cykl życia treści, czyli kolejność i formę wykorzystania tych samych materiałów w różnych kanałach.
Co zyskasz dzięki temu, że pomogę ułożyć Twój harmonogram komunikacji:
Kiedy układać harmonogram komunikacji:
Jak przebiega układanie Harmonogramu komunikacji
Daj znać – dobierzemy działania do Twoich potrzeb
MarketingoweInspiracje.pl Zainspirowana.pl © Warszawa 2024 | regulamin opinii | regulamin sklepu | polityka prywatności