[fusion_builder_container hundred_percent=”no” hundred_percent_height=”no” hundred_percent_height_scroll=”no” hundred_percent_height_center_content=”yes” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” status=”published” publish_date=”” class=”” id=”” link_color=”” link_hover_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” margin_top=”” margin_bottom=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” gradient_start_color=”” gradient_end_color=”” gradient_start_position=”0″ gradient_end_position=”100″ gradient_type=”linear” radial_direction=”center center” linear_angle=”180″ background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_blend_mode=”none” video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” video_preview_image=”” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” link=”” target=”_self” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” hover_type=”none” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” border_radius=”” box_shadow=”no” dimension_box_shadow=”” box_shadow_blur=”0″ box_shadow_spread=”0″ box_shadow_color=”” box_shadow_style=”” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”” margin_bottom=”” background_type=”single” gradient_start_color=”” gradient_end_color=”” gradient_start_position=”0″ gradient_end_position=”100″ gradient_type=”linear” radial_direction=”center center” linear_angle=”180″ background_color=”” background_image=”” background_image_id=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” background_blend_mode=”none” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” filter_type=”regular” filter_hue=”0″ filter_saturation=”100″ filter_brightness=”100″ filter_contrast=”100″ filter_invert=”0″ filter_sepia=”0″ filter_opacity=”100″ filter_blur=”0″ filter_hue_hover=”0″ filter_saturation_hover=”100″ filter_brightness_hover=”100″ filter_contrast_hover=”100″ filter_invert_hover=”0″ filter_sepia_hover=”0″ filter_opacity_hover=”100″ filter_blur_hover=”0″ last=”no”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]
udowa podstaw oferty jest dla Ciebie, jeśli chcesz:
- wypracować solidne podstawy do promowania biznesu
- przyjąć model, który będzie dopasowany do działań online
- skonsultować i doprecyzować założenia sprzedaży
- znaleźć personę, czyli określić grupę docelową
- potwierdzić swoje założenia zanim zainwestujesz w kampanię reklamową
Podstawy oferty zbudujemy precyzując te obszary:
- misja – rola jaką chcesz pełnić, wartości które chcesz dostarczać klientom, np.:
- Disney: zabawiać, rozwijać i inspirować ludzi na całym świecie.
- Inpost (Paczkomaty): tworzyć proste rozwiązania z nowoczesnych technologii.
- Pani Swojego Czasu: sprawiać, by kobiety uwierzyły, że potrafią wziąć czas w swoje ręce i zarządzać nim po swojemu.
- wizja – jak firma ma wyglądać za kilka lat. Do czego i w jaki sposób dążysz.
- produkt – sprecyzowanie Twojej oferty. Określenie na jakie potrzeby odpowiada i jakie korzyści niesie. Zdefiniowanie przewag konkurencyjnych.
- klient – budowa persony (lub kilku person), czyli określenie cech i potrzeb potencjalnego odbiorcy
Co zyskasz dzięki budowie podstaw oferty:
- zestawienie Twoich założeń biznesowych z moim doświadczeniem w promocji online
- uporządkowanie tego, co jest potrzebne, aby działania marketingowe miały sens
- podstawy do własnej, wyróżniającej strategii komunikacji online
- wiedzę o potrzebach Twoich potencjalnych klientów (dotyczy wariantu z ankietą)
- lepsze dotarcie do odbiorców – skoncentrowanie działań na najbardziej obiecujących i możliwych do namierzenia grupach docelowych
Jak przebiega budowa podstaw oferty:
- jeśli Twój biznes jest już w sieci, to przeglądam działania Twojej marki
- w pierwszej rozmowie telefonicznej opowiadasz o założeniach swojego biznesu oraz o trudnościach z jakimi się mierzysz (30 min.)
- pracujemy z trzema modułami:
- misja i wizja firmy
- produkt
- klient
- przekazuję Ci kolejno trzy zestaw zadań, które pozwolą wypracować własne odpowiedzi
- rekomenduję podparcie się prostym badaniem rynku, żeby poznać potrzeby potencjalnych klientów: ułożę i skonfiguruję ankietę on-line oraz przeanalizuję wyniki. Po Twojej stronie będzie dystrybucja linków do ankiety (podpowiem Ci, gdzie je umieścić).
- każdy moduł omawiamy podczas 45-minutowej rozmowy (łącznie 3×45 min), w których:
- omawiamy odpowiedzi na zadania
- doradzam na co zwrócić uwagę
- pomagam doszlifować ostateczne wersje
- gdy konsultacje mamy już za sobą, omawiamy kolejne możliwe kroki
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]